شرایط حمل و تحویل کالا

قیمت کالاها:

قیمت های مندرج در سایت براساس آخرین اطلاعاتی که از طرف واحد فروش فروش  آپادانا تحت عنوان قیمت مصرف کننده  اعلام می شوند بروز میشوند.

قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد.

فروشگاه اینترنتی آپادانا حساسیت خاصی در بروز نگهداری قیمت ها دارد و با استفاده از مکانیزم های کنترلی سعی در از بین بردن خطاهای انسانی در این زمینه دارد.

با تمام این پیش بینی ها اگر مواردی از اینگونه اشتباه ها پیش آید و فروشگاه متوجه شود که این اشتباه باعث ضرر رساندن به خریدار شده است، در اسرع وقت نسبت به جبران خسارت مالی وارده به خریدار اقدام می کند.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف بوضوح در مشخصات کالا درج گردیده است.

مازاد فاکتور :

مالیات ارزش افزوده :

در حال حاضر هیچگونه مالیات، و ارزش افزوده به فاکتور  اضافه نمیگردد .

  

در هنگام تحویل کالا دو نسخه چاپی از صورتحساب که دارای امضا و مهر فروشگاه آپادانا است، تحویل خریدار می گردد. خریدار نسخه متعلق به آپادانا را امضا و تحویل کارشناس فروش آپادانا میدهد. این امضا به منزله تحویل گرفتن صحیح و سالم کالاهای سفارش می باشد.

حمل و تحویل در تهران و کرج

نکته یک : هزینه حمل در تهران و کرج به عهده خریدار میباشد . اگر سفارش مشتری نیاز به نصب داشته باشد (سرویس های چوبی اعم از تخت . کمد . ویترین و ... )هزینه نصب رایگان میباشد . 

لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02637313340 داخلی1 تماس حاصل فرمائید . با تشکر

(ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه 9-13 ، 14-17 و روزهای پنج شنبه 9-13)

 

حمل و تحویل کالا سایر نقاط کشور:

نکته: اگر سفارش مشتری شامل سرویس چوبی یا بعضی از اقلام سرویس چوبی (  تخت . کمد . ویترین و ... ) باشد ؛ بنا به درخواست مشتری ارسال سفارش یا از طریق نمایندگی (که مدت زمان ارسال از طریق مشاور فروش اعلام میگردد.و محل تحویل سفارش نمایندگی میباشد و یا از طریق باربری ( مدت زمان ارسال حداکثر یک هفته )  انجام میگیرد.

بدیهی است که هزینه باربری بر عهده خریدار میباشد. 

نکته : محل تحویل کالا باربری میباشد نه درب منزل

 چنانچه سفارش مشتری شامل لوازم جانبی باشد سفارش از طریق باربری یا نمایندگی انجام میگیرد .

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 026337313340 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.

انجام سفارش

بعد از ثبت سفارش پایانه رایانه‌ای فروشگاه بصورت خودکار برای شما نامه‌ای الکترونیکی ارسال می‌دارد و در ساعات اداری (9صبح تا 5 بعداز ظهر) ، کارشناسان فروشگاه اینترنتی جهت تأیید سفارش و هماهنگی برای حمل و نصب محصول  ، با شما تماس خواهند گرفت.

نکته: چنانچه سفارش در ساعات غیراداری و در روزهای تعطیل باشد، در اولین ساعات اداری روز بعد، با شما تماس گرفته خواهد شد.

(ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه 9-13 ، 14-17 و روزهای پنج شنبه 9-13)

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش ها قادر به مشاهده تاریخچه سفارشات خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش میتواند یکی از این موارد باشد: باز، در حال انجام، پرداخت شده، تاخیری، کنسل شده، تحویل به حمل و نقل، به انجام رسیده و ..... باشد.

نحوه پرداخت وجه:

واریز به حساب (برای کلیه خریداران  :

از آنجائیکه تحویل کالا در خارج از شهر تهران توسط خدمات پستی / باربری انجام می‌پذیرد، پرداخت وجه بصورت واریز به حساب قبل از ارسال کالا می‌باشد.

بانک پارسیان شعبه طالقانی کرج به شماره حساب ۸۰۰-۱۹۹۱۲۵۳-۸  بنام مرتضی انجیله

کارت پارسیان به شماره: 6221-0610-5280-2412 بنام مرتضی انجیله

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"بانک ملت شعبه محمد شهر کرج به شماره حساب ۵۲۹۶۹۶۵۳۱ بنام مرتضی انجیله

شماره شبا: IR91 0120 0200 0000 5296 9653 13

کارت ملت به شماره: 5094-0179-3379-6104  بنام مرتضی انجیله

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پرداخت اینترنتی :

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 09122614013  (صبحها 9 تا 13 بعد از ظهر 14 تا 17 )  مرتضی انجیله مسئول فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید.

 

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا:

در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.

1- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

2- در صورتی که تحویل کالا در مکان و موعد مقرر صورت نگیرد، خریدار حق مطالبهء ضرر و زیان ناشی از این تاخیر را خواهد داشت.